Kako rezervirati?
Smještaj možete rezervirati u nekoliko koraka.
Smještajni kapaciteti moraju biti kategorizirani, a vlasnik smještajnog kapaciteta mora imati valjanu dokumentaciju za iznajmljivanje. Informacije potrebne za prezentaciju objekta iznajmljivač može proslijediti putem e-maila ili telefonski, a fotografije e-mailom ili na poštansku adresu.
Vlasnik smještajnog kapaciteta odgovara za istinitost tekstualnih i brojčanih informacija te za vjerodostojnost fotografija.
Vlasnik smještajnog kapaciteta dužan je javljati svaku realiziranu rezervaciju do koje nije došlo našim posredovanjem.
Ugovor se sklapa na neodređeno vrijeme i stupa na snagu s datumom potpisivanja obje ugovorne strane. Bilo koja ugovorna strana može otkazati ugovor slanjem pisane obavijesti (email, telefaks, pismo) drugoj ugovornoj strani, uz uvjet da to učini najmanje 30 dana unaprijed.
Smještajne jedinice prilikom dolaska gosta moraju biti čiste i uredne.
Mena d.o.o. nije odgovorna ni za kakvu štetu koja bi eventualno nastala iznajmljivaču ili gostu nakon realiziranja usluga smještaja te se troškovi prouzrokovani štetom reguliraju direktno s gostom, tj. iznajmljivačem.
Iznajmljivač se obvezuje da će gosta dočekati čista i uredna smještajna jedinica. Na odlasku se od gosta očekuje da će ostaviti smještajnu jedinicu u istom stanju. Za vrijeme boravka gost, ukoliko ima pitanja vezana uz smještaj, treba se obratiti vlasniku smještaja. Ime i prezime, telefonski broj i adresu vlasnika smještaja gost će dobiti na potvrdi rezervacije. U slučaju da gost ima pritužbe koje ne može riješiti s vlasnikom, može nas kontaktirati putem e-maila ili telefonom.
Informacije o vlasniku smještaja, ime i prezime, telefonski broj i adresu, gost će dobiti nakon što se potvrdi rezervacija, odnosno nakon što vlasnik smještaja od gosta primi akontaciju. Ako imate bilo kakvih nejasnoća i pitanja o određenoj smještajnoj jedinici na koje ne nalazite odgovor u našem opisu, slobodno nam se obratite i rado ćemo Vam odgovoriti.
Informacije o vlasniku smještaja, ime i prezime, telefonski broj i adresu, gost će dobiti nakon što se potvrdi rezervacija, odnosno nakon što vlasnik smještaja od gosta primi akontaciju. Ako imate bilo kakvih nejasnoća i pitanja o određenoj smještajnoj jedinici na koje ne nalazite odgovor u našem opisu, slobodno nam se obratite i rado ćemo Vam odgovoriti.
Akontacija koju je gost uplatio vraća se gostu, umanjena za bankovne troškove, ukoliko rezervaciju otkaže 60 dana prije dolaska. Ako se rezervacija otkaže unutar tih 60 dana ili gost odluči otići prije dogovorenog roka, akontacija se ne vraća, već ostaje iznajmljivaču kao minimalna naknada za izgubljenu moguću popunjenost, odnosno nama za trošak reklamiranja.
Vrijeme izlaska iz apartmana je 10:00, a može biti i kasnije ako se tako obostrano dogovori. Gost može ući u apartman od 15:00 ili prije uz prethodni dogovor s vlasnikom smještaja. Ako gost prekine svoj boravak, nema pravo tražiti povrat novca za neiskorišteni dio boravka.